آیت‌الله ری‌شهری دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری صدای تاریخ به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری آیت‌الله محمدی ری‌شهری تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام دعوت حق را لبیک گفت.

آیت الله محمدی ری شهری از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی و نماینده ولی فقیه و تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام در سن ۷۵ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.
این عالم ربانی سال ۱۳۲۵ در تهران متولد شد و از سال ۱۳۴۰ برای تحصیل به قم رفت و در محضر اساتیدی چون: علی مشکینی، محمد فاضل لنکرانی، سید محمدباقر طباطبائی، محمدعلی اراکی، حسین وحید خراسانی، جواد تبریزی، سید محمدرضا گلپایگانی و شیخ مرتضی حائری کسب فیض کرد.
آیت الله ری شهری در سال‌های انقلاب در صف اول مبارزات قرار داشت و پس از انقلاب هم در مسئولیت‌هایی چون عضویت در مجلس خبرگان رهبری، تصدی وزارت اطلاعات، دادستانی کل کشور و برخی مسئولیت های دیگر از جمله تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام خدمت کرد.
وی موسس و مدیر دانشگاه قرآن و حدیث بود و بیش از  یکصد عنوان کتاب با موضوعات علمی و دینی نوشته است.

همچنین ببینید

رئیسی به پوتین: احتمال گسترش دامنه جنگ و درگیری غزه به جبهه‌های دیگر وجود دارد

رئیس جمهور گفت: با توجه به آنچه که در غزه در حال وقوع است احتمال …